Toyota και Lexus θα παρουσιάσουν τρία ηλεκτρικά μέχρι το 2021 » pikosapikos.gr Toyota και Lexus θα παρουσιάσουν τρία ηλεκτρικά μέχρι το 2021 » pikosapikos.gr
Auto & Moto

Toyota και Lexus θα παρουσιάσουν τρία ηλεκτρικά μέχρι το 2021

Η Toyota και η Lexus σχεδιάζουν να κυκλοφορήσουν τρία νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά και να συμπληρώσουν την γκάμα τους μοντέλα με υβριδικά συστήματα κίνησης.

Η Toyota και η Lexus πρόκειται να φέρουν στην αγορά μέχρι το 2021 τρία αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, επιβεβαίωσαν οι ιθύνοντες της μάρκας. Παράλληλα η εταιρία σχεδιάζει, να συμπληρώσει την γκάμα της και με υβριδικά plug-in μοντέλα. Η εταιρία δεν ανακοίνωσε σε ποιες κατηγορίες θα ενταχθούν τα μοντέλα αυτά αν και αναμένουμε την παρουσίαση των: Toyota LQ και Lexus EV Concept στο Tokyo Motor Show αυτού του μήνα.

Η Lexus, εν τω μεταξύ, είναι έτοιμη να προσφέρει plug-in υβριδικούς κινητήρες σε ολόκληρη την γκάμα μοντέλων της, αλλά, όπως ανακοινώνει, δεν θα το κάνει μέχρις ότου οι συνθήκες της αγοράς είναι σωστές. Η Toyota αποκάλυψε πρόσφατα μια plug-in έκδοση του δημοφιλούς RAV4 SUV, υποδηλώνοντας ότι ένα παρόμοιο σύστημα θα μπορούσε να τοποθετηθεί άμεσα σε μοντέλα όπως το Lexus NX.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, που εμπορεύονται αυτοκίνητα στην Ευρώπη, πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές για τις μέσες εκπομπές ρύπων CO2 (95g / km) μέχρι το 2021. Ένα από τα διευθυντικά στελέχη της Lexus επιβεβαίωσε ότι η μητρική εταιρεία (Toyota) είναι: «σε πολύ καλή κατάσταση … έως το 2021 με βάση τις τρέχουσες προβλέψεις» αλλά η έρευνα από τον ανεξάρτητο οργανισμό Jato δείχνει ότι οι μέσες εκπομπές της εταιρείας ήταν στα… 99,9g / km το 2018 – πράγμα που σημαίνει ότι η εταιρεία πρέπει να τις μειώσει δραστικά μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Υβριδικά μοντέλα όπως το Prius και το Corolla έδωσαν τη δυνατότητα στην Toyota να παραμείνει μπροστά από όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων εκτός από την Tesla και την Smart στο παιχνίδι των CO2, αλλά προσθέτοντας καθαρές ηλεκτρικές και plug-in υβριδικές παραλλαγές στα αντίστοιχα μοντέλα με μοτέρ εσωτερικής καύσης θα μπορέσει να επιτύχει το στόχο των 95g / km. «Η τεχνολογία υβριδικών plug-in υπάρχει και είμαστε έτοιμοι να την χρησιμοποιήσουμε όπου χρειαστεί» δήλωσε ο Naohisa Hatta, αναπληρωτής επικεφαλής μηχανικός της Lexus. Μάλιστα έδωσε και ένα ενδιαφέρον στοιχείο για την κατανάλωση ενέργειας λέγοντας, ότι οι αγοραστές των υβριδικών plug-in επαναφορτίζουν τις μπαταρίες των αυτοκινήτων τους συχνά στα αρχικά στάδια της ιδιοκτησίας και ότι οι κάτοχοι εταιρικών (plug-in) υβριδικών οχημάτων φορτίζουν τα φορτίζουν στις εγκαταστάσεις της εταιρίας και όχι από το οικιακό δίκτυο.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.