TikTok: Ετοιμάζει είσοδο στο ηλεκτρονικό εμπόριο και απειλεί το Facebook » pikosapikos.gr TikTok: Ετοιμάζει είσοδο στο ηλεκτρονικό εμπόριο και απειλεί το Facebook » pikosapikos.gr
Τεχνολογία & Επιστήμη

TikTok: Ετοιμάζει είσοδο στο ηλεκτρονικό εμπόριο και απειλεί το Facebook

Ποια είναι τα σχέδια της δημοφιλούς εφαρμογής προκειμένου να καταφέρει να αυξήσει τα έσοδά της – Πώς μπορεί να απειλήσει το Facebook

Σχέδιο επιθετικής επέκτασης στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ ετοιμάζεται να θέσει σε εφαρμογή το TikTok, όπως αναφέρουν σε ρεπορτάζ τους οι Financial Times. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, το TikTok θα επιτρέπει σε κάποιους από τους πιο δημοφιλείς χρήστες του να προτείνουν προϊόντα και να αμείβονται με ποσοστό επί των πωλήσεων, σημειώνουν στη βρετανική εφημερίδα διαφημιστές που ενημερώθηκαν για τις αλλαγές από τους υπευθύνους του TikTok.

Επίσης, στα σχέδια του TikTok είναι να επιτρέπεται σε εταιρείες να «ανεβάζουν» καταλόγους των προϊόντων τους, ενώ φέρεται να σχεδιάζει και υπηρεσία αγορών livestreaming, στα πρότυπα των τηλεοπτικών καναλιών τηλεμάρκετινγκ. Οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν με λίγα κλικ προϊόντα που παρουσιάζονται από αστέρες του δικτύου.

Επιπλέον, οι πηγές της εφημερίδας ανέφεραν ότι το TikTok σχεδιάζει περαιτέρω ανάπτυξη της διαφημιστικής πλατφόρμας του, η οποία θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο μόνοι τους, χωρίς προηγούμενη επικοινωνία με το τμήμα πωλήσεων.

Τα εργαλεία αυτά θα αυξήσουν τον άμεσο ανταγωνισμό μεταξύ του TikTok και του Facebook στον χώρο του e-commerce. Το μεγάλο πλεονέκτημα του TikTok είναι το νεανικό κοινό του: σύμφωνα με τη μητρική εταιρεία ByteDance, το 40% των χρηστών του TikTok δεν διατηρεί λογαριασμό στο Facebook και το 63% δεν χρησιμοποιεί το Twitter.

Πηγή: imerisia.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.