Μετά το Game of Thrones: Πού βρίσκονται οι σειρές που θα έπαιρναν τη σκυτάλη » pikosapikos.gr Μετά το Game of Thrones: Πού βρίσκονται οι σειρές που θα έπαιρναν τη σκυτάλη » pikosapikos.gr
TV & Movies

Μετά το Game of Thrones: Πού βρίσκονται οι σειρές που θα έπαιρναν τη σκυτάλη

Πώς κατέληξαν, ποιες ακόμα ετοιμάζονται και τι πιθανότητες έχουν να γίνουν ένα παγκόσμιο φαινόμενο όπως το ‘Game of Thrones’;

Tο ‘Game of Thrones’ ήταν ένα αναμφισβήτητο φαινόμενο γιατί είχε όλα τα συστατικά ενός τέτοιου. Τα νούμερα, τα βραβεία, την παγκόσμια εμβέλεια, το merchandising, το κοινό που συγκεντρώθηκε από πολλά διαφορετικά κοινά και ηλικίες. Τα ρεκόρ όμως φτιάχτηκαν για να σπάνε.

Παρακάτω θα βρεις όλες τις σειρές που έχουν αναφερθεί ως ‘επόμενα Game of Thrones’ και το στάτους τους αυτή τη στιγμή. Πώς κατέληξαν και τι πιθανότητες έχουν να πάρουν τη σκυτάλη;

Westworld

Μετά το ναυάγιο του πανάκριβου ‘Vinyl’, το ‘Westworld’ είχε εμφανιστεί το 2016 ως μοναδική ελπίδα του HBO για τις περιόδους που δεν θα ήταν στον αέρα το ‘Game of Thrones’. Το στοίχημα φάνηκε να πετυχαίνει κατά την πρώτη σεζόν της σειράς, με το show να κάνει συνολικά μεγαλύτερα νούμερα από ότι είχε κάνει το ‘GoT’ στον πρώτο του κύκλο. Δεν μιλούσαμε άδικα δηλαδή για την επόμενη ενδεχόμενη ναυαρχίδα του HBO, αν και η σειρά θα έπρεπε να τα βάλει με τις χειρότερες τάσεις του Jonathan Nolan που δημιούργησε τη σειρά μαζί με τη Lisa Joy.

Ο δημιουργός που είχε μεγαλύτερη εμπειρία τότε στον κινηματογράφο με εξαίρεση το ‘Person of Interest’ – στο παρελθόν και υποψήφιος για το σενάριο του ‘Memento’ – φτιάχνει συνήθως χαρακτήρες-σύμβολα. Πιο ταιριαστούς σε κινηματογραφικά δίωρα, παρά σε μια σειριακή ανάπτυξη χαρακτήρων με τις απαιτήσεις που έχει η τηλεοπτική φόρμα. Για να συντονιστεί ξανά και ξανά ο τηλεθεατής, χρειάζεται χαρακτήρες στους οποίους θα επενδύσει ώστε επιστρέφει συνεχώς. Όχι απλώς δοχεία για τα μηνύματα των showrunners ή υπηρέτες της μυθολογίας της σειράς αντί για κινητήριοι μοχλοί της πλοκής, όπως εξελίχθηκαν οι περισσότεροι ήρωες του ‘Westworld’. Από τον 1ο μέχρι το τέλος του 2ου κύκλου της σειράς, το show είχε χάσει το 30% της τηλεθέασής του, και από το φινάλε του 2ου κύκλου μέχρι το φινάλε του 3ου, είχε χάσει άλλο 18%.

Η σειρά έχει αξιοπρεπέστατα νούμερα και έχει ήδη ανανεωθεί για 4η σεζόν – ο Nolan και η Joy ευελπιστούν σε έξι κύκλους και μάλλον θα τους έχουν – όμως σίγουρα δεν θα γίνει το ‘επόμενο Game of Thrones’.

His Dark Materials

Για τους φαν της ομώνυμης τριλογίας του Pullman, η ανακοίνωση του show από το HBO και το BBC για την επόμενη διασκευή των βιβλίων ήταν ανακουφιστική. Ο Jack Thorne (This Is England ‘88, The Fades, Harry Potter and the Cursed Child) απέδωσε διεξοδικά και με σεβασμό το έργο του Pullman και είχε την κατάλληλη αισθητική για να το πραγματώσει. Κανείς δεν θα ζήλευε την υποχρέωσή του να μεταφέρει το περίπλοκο, φορτισμένο κοινωνικοπολιτικό worldbuilding του συγγραφέα, και εκεί είναι που κατά τόπους σκόνταψε. Η Dafne Keen του ‘Logan’, ο James McAvoy, το απολαυστικό μειδίαμα της Ruth Wilson και, φυσικά, η τεράστια δημοφιλία των βιβλίων έκαναν τη σειρά επιτυχία τόσο – ειδικά κιόλας – στο Ηνωμένο Βασίλειο, όσο και στη Βόρεια Αμερική μέσω του HBO. Η σειρά δεν απέκτησε το σταθερά αυξανόμενο κύμα που είχε το ‘GoT’ στις αρχές του, είχε όμως ανανεωθεί για 2η σεζόν πριν γίνει καν η πρεμιέρα του.

The Witcher

Η μεταφορά των βιβλίων του Πολωνού Andrzej Sapkowski για τον Geralt of Rivia (Henry Cavill), τον μοναχικό περιπλανώμενο κυνηγό τεράτων που βρίσκει στον δρόμο του ένα βάρδο, μία παντοδύναμη μάγισσα, και μια νεαρή πριγκίπισσα εν μέσω επικείμενου πολέμου, ήταν η μεγαλύτερη πρεμιέρα που είχε ποτέ το Netflix. Η σειρά επιλέχθηκε από 76 εκατομμύρια νοικοκυριά στις πρώτες τέσσερις εβδομάδες κυκλοφορίας της, άρα το 46% των συνδρομητών μέχρι τον περασμένο Ιανουάριο. Το ‘Witcher’ είχε επίσης πολύ ισχυρή παρουσία στα social media, για μήνες μετά την πρεμιέρα του.

Η σειρά, ωστόσο, αντίθετα με το ‘Game of Thrones’, δεν τα πήγε καλά με τους κριτικούς, γιατί βρήκαμε αμήχανο τονικά τον συνδυασμό των πιο δραματικών, ωμών ‘GoT’ στοιχείων με το γενικότερο vibe της ‘Ζήνας’ που υιοθέτησε το show. Ταυτόχρονα με το γεγονός ότι το ‘Witcher’ κυκλοφορεί και θα κυκλοφορεί ολόκληρο για streaming και άρα χωρίς την αναμονή από εβδομάδα σε εβδομάδα που όσο να ‘ναι δημιουργεί διαφορετική διάρκεια στη συλλογική εμπειρία θέασης, η σειρά δύσκολα θα φτάσει το στάτους του ‘GoT’.

Stranger Things

Παρά τη μικρή του ζωή, το ‘Stranger Things’ είχε ξεπεράσει στη 2η σεζόν του την παρουσία του ‘Game of Thrones’ στα social media. Και όσο για τα νούμερά του, εκείνα συνεχίζουν να αυξάνονται με κάθε νέο κύκλο.

Η σειρά έχει επίσης την εμπορευσιμότητα που απέκτησε το ‘GoT’ στην πορεία – κόμικ, pop up μαγαζιά, podcasts αφιερωμένα σε αυτό, άπειρα προϊόντα με τη στάμπα του, και όλα όσα σε παίρνουν από το επίπεδο της νέας δημιουργίας και σε κάνουν επικερδές franchise. Έχει ταυτόχρονα κάνει σταρ τους νεαρούς του ήρωες που βρίσκονται πια και σε άλλα, προσωπικά και μη, κυρίως επιτυχημένα, πρότζεκτ ή endorsements, και είναι το πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα word-of-mouth χιτ που έχει κάνει ποτέ το Netflix. Έκανε πρεμιέρα έναν ψόφιο Αύγουστο με μηδενική προώθηση, και μέχρι το φθινόπωρο του ‘16 γινόταν αγώνας για να προλάβει η Αμερική στολές της Eleven για το Halloween.

Μαζί με τις υποψηφιότητες των Emmy που πέτυχε από νωρίς το ‘Stranger Things’, τη διείσδυσή του στην κουλτούρα, και την απήχησή του σε όλες τις ηλικιακές ομάδες του δυναμικού κοινού, η σειρά φαίνεται πως θα μπορούσε όντως να πετύχει το σάρωμα του ‘Game of Thrones’ αν κυκλοφορούσε σε εβδομαδιαία βάση και δεν έβρισκε για λίγες μέρες κάθε φορά το peak του στη δημόσια συζήτηση, αναλόγως με την περίοδο κυκλοφορίας του.

The Mandalorian

Το ‘Mandalorian’ είναι η πρώτη σειρά στην τηλεόραση με τόσο ξεκάθαρα κινηματογραφική εικόνα. Η πιο γυαλιστερή παραγωγή της Disney+ ήταν ένα οπτικό τηλεοπτικό θαύμα, περιπετειώδης και τόσο ελαφριά στην προσέγγισή της όσο χρειαζόταν για να προσελκύσει και όλη την οικογένεια και τους φαν των ‘Star Wars’ που αποζητούσαν μια ώριμη αισθητική από τη σειρά. Είναι ένα western για ένα cowboy του διαστήματος ουσιαστικά, που ξέρει ακριβώς πώς να εκτελέσει την απλότητά του χωρίς να μοιάζει κούφιο ή και αναίτια επιτηδευμένο.

Οπλισμένο και με έναν Baby Yoda που έκανε τον Werner Herzog να κλαίει και το ίντερνετ να μιλάει ακόμα γι’ αυτόν μήνες μετά το φινάλε, το ‘Mandalorian’ έβγαινε με νέο επεισόδιο κάθε εβδομάδα και έζησε hype διαρκείας. Στα Emmys του Σεπτεμβρίου θα δούμε τι θα γίνει – ή αν θα γίνει καν η τελετή – πάντως δύσκολα δεν θα βρει κάποιες υποψηφιότητες στο τεχνικό και καλλιτεχνικό μέρος.

Ο χρόνος θα δείξει αν μπορεί να πάρει τη σκυτάλη του ‘Game of Thrones’, πάσχει πάντως από το γεγονός ότι είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένο με το brand του ‘Star Wars’. Το ‘GoT’ είχε κερδίσει όλων των ειδών τους φαν – ανθρώπους που λάτρευαν τη φαντασία και ανθρώπους που δεν την προτιμούσαν και την ανέχονταν στο show μόνο σε σταγονίδια. Αυτή η σύγκλιση ήταν ένας από τους βασικότερους λόγους Λίγοι είναι αυτοί που θα πιάσουν το ‘Mandalorian’ χωρίς να έχουν ήδη επενδύσει στα ‘Star Wars’, χωρίς να θέλουν να επενδύσουν στα ‘Star Wars’, χωρίς να τους αρέσει το sci-fi.

The Kingkiller Chronicle

Η σειρά βιβλίων ‘Kingkiller Chronicle’ του Patrick Rothfuss είναι μια επιτυχημένη τριλογία φαντασίας – το τρίτο βιβλίο ‘Doors of Stone’ αναμένεται – που έχει πουλήσει πάνω από 10 εκατομμύρια αντίτυπα σε 35 γλώσσες. Ακολουθεί τον Kvothe, έναν ορφανό οργανοπαίκτη με ταλέντο στο λάουτο, στις τέχνες και στη μαγεία, και μας βάζει στον μυστικιστικό κόσμο του Temperant. Τα βιβλία θα γίνονταν ταινία από τη Lionsgate, και θα τη συνόδευε μία σειρά prequel την ίδια περίοδο της κυκλοφορίας της και ένα video game.

Την πρώτη φορά που σου γράφαμε γι’ αυτή, η σειρά βρισκόταν στα χέρια του Showtime. Τον περασμένο Σεπτέμβριο όμως το κανάλι αποφάσισε να εγκαταλείψει το πρότζεκτ και τα δικαιώματα επέστρεψαν στη Lionsgate TV που είναι ακόμα σε διαδικασίας πώλησής του. Η μοναδική πληροφορία που έχουμε ως τώρα είναι πως η Apple TV+ είχε δεχτεί να δει τα ολοκληρωμένα σενάρια, αλλά και πως ο βραβευμένος με Tony και Grammy και υποψήφιος για Όσκαρ και Emmy Lin Manuel-Miranda (Hamilton, Moana) πρόκειται ακόμα να γράψει τη μουσική για τη σειρά.

House of the Dragon (Game of Thrones spin-off)

Η πρώτη prequel σειρά του ‘Game of Thrones’ ακυρώθηκε. Το ‘The Long Night’ όπως είχε ονομαστεί πιλοτικά το show, θα πήγαινε πολύ βαθιά στο lore της σειράς βιβλίων ‘A Song of Ice and Fire’ του George R.R. Martin. Πριν τους Οίκους του Westeros και πριν τα Επτά Βασίλεια. Με Stark, ανταρόλυκους, White Walkers και πρωταγωνίστρια τη Naomi Watts. Εκείνη η απόπειρα όμως ακυρώθηκε γιατί το HBO προτίμησε να προχωρήσει με το ‘House of the Dragon’. Πιο πρόσφατο, πιο οικείο.

Οι πρώτες πληροφορίες που είχαμε τον Σεπτέμβριο από το Deadline ήταν πως η σειρά θα αφορούσε τους Targaryen και θα βασιζόταν στο βιβλίο του GRRM ‘Fire & Blood’. Ως showrunner είχε ανακοινωθεί ο συν-δημιουργός και συμπαραγωγός του ‘Colony’, Ryan Condal, μαζί με τη βοήθεια του ίδιου του Martin. Πλέον όμως ξέρουμε πως ο δεύτερος showrunner θα είναι ο αγαπημένος σκηνοθέτης του ‘Game of Thrones’, Miguel Sapochnik. Ο Sapochnik έβαλε τη σφραγίδα του σε επεισόδια όπως το ‘Battle of the Bastards’, το ‘Winds of Winter’ και το κακογραμμένο, αλλά αψεγάδιαστα σκηνοθετημένο ‘The Bells’, ενώ για το πρώτο κέρδισε και ένα βραβείο Emmy Σκηνοθεσίας. Το ενδιαφέρον του για τον κόσμο του ‘A Song of Ice and Fire’ φάνηκε από την εμπλοκή του στην παραγωγή της 8ης σεζόν, σχετικά σπάνιο γεγονός στην τηλεόραση για σκηνοθέτη που δεν ήταν εξαρχής στην παραγωγή ενός show.

Το ‘House of the Dragon’ υπολογιζόταν για το 2022, αν και δεν γνωρίζουμε τι είδους καθυστέρηση ενδέχεται να συμβεί λόγω κορονοϊού. Η διαδικασία του casting είχε ξεκινήσει τον Ιανουάριο, ενώ ο GRRM έχει υποσχεθεί πως δεν θα γράψει σενάρια για τη σειρά αν δεν τελειώσει το ‘Winds of Winter’.

Παρά την πικρή γεύση που άφησε η τελευταία σεζόν του ‘Game of Thrones’ σε θεατές και κριτικούς παγκοσμίως, ένα προσεγμένο ‘House of the Dragon’ θα ήταν πολύτιμο για το ρόστερ του HBO κι ας μην έφτανε ποτέ τα ύψη του προγόνου του.

The Wheel of Time

Το ‘Wheel of Time’ είναι ίσως η διασημότερη ιστορία high fantasy μετά το ‘Lord of the Rings’. Η σειρά του Robert Jordan έχει συνολικά 14 βιβλία, έναν λεπτομερέστατο φανταστικό κόσμο, ένα ανεπτυγμένο, χειροπιαστό σύστημα μαγείας και μία τεράστια λίστα χαρακτήρων – όλα τους συστατικά που έχουν εμπνεύσει κόμικ, ένα video game, ένα roleplaying game, ένα σάουντρακ, και εκατομμύρια αναγνώστες παγκοσμίως που έχουν αγοράσει πάνω από 80 εκατομμύρια αντίτυπα. Τα δικαιώματα των βιβλίων αγοράστηκαν από το Amazon και, μετά το casting της υποψήφιας για Όσκαρ Rosamund Pike (Gone Girl), τα γυρίσματα της πρώτης σεζόν ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του ‘19 αλλά διακόπηκαν στην Πράγα τώρα τον Μάρτιο λόγω της πανδημίας.

Η Pike θα υποδυθεί την Moiraine, το μέλος μιας ισχυρής, γυναικείας οργάνωσης χρηστών της μαγείας που παίρνει μια ομάδα πέντε νεαρών ατόμων από το χωριό τους μετά την επίθεση των δυνάμεων του Dark One, με την πίστη ότι ανάμεσά τους βρίσκεται η μετενσάρκωση του Dragon – του αρχαίου ήρωα που θα σώσει τον κόσμο.

Η επιτυχία του ‘Game of Thrones’ είχε πολλά κοινά σημεία με την επιτυχία του ‘Lost’ και είχε ένα χρόνο απόσταση από το τέλος εκείνης της σειράς για να βάλει τις βάσεις ενός φαινομένου. Το ‘Wheel of Time’ θα έχει θεωρητικά παρόμοιο timing και θα έχει την ευκαιρία να βάλει αντίστοιχες βάσεις, με περισσότερους κιόλας παραλληλισμούς ως δημιουργία υψηλής φαντασίας με το ‘GoT’. Ίσως όμως πάλι, να μη μπορεί να επαναληφθεί εύκολα η έλξη ετερόκλητων κοινών στον βαθμό που συνέβη τότε.

Amazon’s Lord of the Rings

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

The light from our set accidentally cast on top of a tree and it made it look like a strange cloud from a Miyazaki movie. #nightshoot

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη JA Bayona (@filmbayona) στις

Εάν έριχνα κάπου τα λεφτά μου σε σχέση με σίγουρη επιτυχία, αυτό θα συνέβαινε με τη σειρά ‘Lord of the Rings’ του Amazon. Η σειρά είχε ήδη ξεκινήσει την παραγωγή της στη Νέα Ζηλανδία, αλλά διεκόπη από την επέλαση του κορονοϊού. Με τη χώρα όμως να ετοιμάζεται να λειτουργήσει ξανά μετά από την εξαιρετική της απόδοση στο lockdown, το show θα μπει ξανά σε πρόγραμμα που μάλλον δεν θα αποκλίνει πολύ από τον ορίτζιναλ προγραμματισμό του (εκτός συνεχόμενων, διακεκομμένων καραντίνων).

Μιλάμε για την πιο ακριβή παραγωγή που θα έχει γίνει ποτέ στην τηλεόραση με 1 δις δολάρια επένδυση και έναν ορίζοντα 5 σεζόν με πιθανό spin-off. Η πολυαναμενόμενη σειρά θα τοποθετηθεί στη Δεύτερη Εποχή, τον καιρό που άκμαζε ο πολιτισμός της Numenor – πατρίδα των προγόνων του Aragorn και των σπουδαίων Βασιλιάδων των Ανθρώπων. Το νησί της Numenor παρομοιάζεται συχνά με την Ατλαντίδα, γιατί πρόκειται για μία αρχαία κοινότητα που, αφού εξαφανίστηκε, έφτασε να θεωρείται ένας μυθικός, χαμένος πολιτισμός. Κάποια στιγμή στη διάρκεια της Δεύτερης Εποχής, οι πολίτες της Numenor ξεγελάστηκαν από τον Sauron που τότε άρχισε να σφυρηλατεί το Ένα Δαχτυλίδι, πίστεψαν ότι μπορούσαν να τα βάλουν με τους θεούς, και βρέθηκαν τελικά μαζί με το νησί τους στον πάτο της θάλασσας.

Δεν έχουμε επιβεβαιωμένες λεπτομέρειες για την πλοκή, ως φάσμα όμως η σειρά μπορεί να καλύψει την κατασκευή των δαχτυλιδιών, την άνοδο του Sauron, την καταστροφή της Numenor, και την ίδρυση του Rivendell από τον Elrond. Ο τελευταίος, μάλιστα, πήρε τότε μέρος στη συμφωνία μεταξύ Ανθρώπων και Ξωτικών εναντίον του Sauron και ανέμιζε εντυπωσιακά την κόμη του στην πρώτη γραμμή των μαχών.

Το show θα έχει για σύμβουλο τον Tom Shippey, έναν ακαδημαϊκό ειδικευμένο στον Tolkien που ισχυρίζεται ότι η πρώτη σεζόν θα έχει 20 επεισόδια, μία all-star δημιουργική ομάδα, και φρέσκα πρόσωπα που έχουμε δει ως επί το πλείστον ελάχιστα, όπως ακριβώς είχε συμβεί και με το ‘Game of Thrones’.

Από εδώ θα απουσιάζει μεν ο ωμός ρεαλισμός του ‘GoT’ που λάτρεψαν πολλοί – ο ίδιος ο GRRM έχει δηλώσει ότι ο Tolkien απέφευγε τις απαντήσεις στις δύσκολες ερωτήσεις για να μη χαλάσει το παραμύθι του – το ‘Lord of the Rings’ όμως είναι μία απίστευτα δημοφιλής ιστορία που δεν έχασε τους πιστούς της παρά τις αδυναμίες του franchise (*γκουχ* τριλογία Hobbit *γκουχ*). Εάν αποφασίσει σε εβδομαδιαία κυκλοφορία, το Amazon θα έχει μόνο να κερδίσει.

* Δέκα χρόνια μετά το τέλος του ‘Lost’ και μια καραντίνα αργότερα, η ομάδα του POP για τις Δύσκολες Ώρες επιστρέφει στο Νησί. Μετά από ένα χρονικό άλμα 3 μηνών, ολοκληρώνουμε την περιήγηση στον κόσμο της θρυλικής σειράς, αναλύοντας τα κυριότερα σημεία της 6ης σεζόν και το πολυσυζητημένο φινάλε.

Πηγή: oneman.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.