Mercedes-AMG One: Με μοτέρ F1 και 1000 άλογα » pikosapikos.gr Mercedes-AMG One: Με μοτέρ F1 και 1000 άλογα » pikosapikos.gr
Auto & Moto

Mercedes-AMG One: Με μοτέρ F1 και 1000 άλογα

Είναι και επίσημο, οι πρώτες παραδόσεις του hypercar Mercedes-AMG One θα ξεκινήσουν το 2021. Αυτό δήλωσε ο Michael Knoeller, επικεφαλής του τμήματος management και πωλήσεων στην AMG, στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες.

Είδαμε το Mercedes-AMG One ως πρωτότυπο στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2017 και επιβεβαιώθηκε η παραγωγή του δύο χρόνια μετά (το 2019). Η διετή καθυστέρηση ήταν αποτέλεσμα της απόφασης, το One, να κινείτε από τον κινητήρα της Formula One (προσαρμοσμένο για κίνηση στον δρόμο).

«Όταν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την τεχνολογία της F1 στον δρόμο (και να είναι νόμιμη αυτή η χρήση) θα πρέπει να κάνετε πολλές υποχωρήσεις» δήλωσε ο Knoeller και πρόσθεσε: «Είχαμε αρκετές προκλήσεις, αλλά τώρα έχουμε φτάσει σε ένα σημείο, που έχουμε λύσει τα περισσότερα προβλήματά του».

Αυτή είναι η δεύτερη φορά που καθυστερούν οι παραδόσεις του αυτοκινήτου. Ο επικεφαλής της AMG Tobias Moers, το 2018, δήλωσε ότι οι πελάτες πρέπει να περιμένουν μέχρι το 2020 λόγω του προβλήματος των εκπομπών ρύπων του κινητήρα F1. Η κατάσταση έγινε χειρότερη όταν εφαρμόστηκε (την 1η Σεπτεμβρίου) το αυστηρότερο πρότυπο εκπομπών WLTP.Για να το αντιμετωπίσει αυτό, η AMG, χρειάστηκε να αναθεωρήσει ολόκληρο το σύστημα εξάτμισης και επεξεργασίας καυσαερίων.

Όμως δεν ήταν μόνο αυτό, αφού το Mercedes-AMG One, έχει και αρκετές λειτουργικές… ιδιοτροπίες. Ο κινητήρας της F1 είναι μια μηχανή που συνήθως έχει μια ομάδα ειδικών, που την παρακολουθούν όλο το εικοσιτετράωρο. Το μοτέρ (1600 κ.εκ. V6 turbo με τρεις ηλεκτροκινητήρες και απόδοση 1000 ίππων) προέρχεται από το μονοθέσιο του 2015 και δουλεύει ως τις 11.000 σ.α.λ. Επειδή οι ανοχές των εσωτερικών τμημάτων του είναι τόσο μικρές, ο κινητήρας κανονικά δεν μπορεί να ξεκινήσει μέχρι η θερμοκρασία του να ανέβει (περίπου) στους 80 βαθμούς Κελσίου. Τότε μπορεί να ξεκινήσει η κυκλοφορία του ψυκτικού υγρού μέσω του κινητήρα και των ψυγείων. Στη συνέχεια, πρέπει να γίνουν δύο ή τρεις αργές περιστροφές του, έτσι ώστε το λάδι να πάει παντού και μετά τον βάζετε σε λειτουργία. Μετά ακολουθείτε η διαδικασία του ώστε να έρθει σε θερμοκρασία κίνησης (110 βαθμούς Κελσίου) με διαδοχική αύξηση των στροφών. Αυτές είναι μόνο μερικές από τις ιδιοτροπίες του μοτέρ και με δεδομένο αυτό, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο κινητήρας του One θέλει ανακατασκευή μετά τα 50.000 χιλιόμετρα.

Πηγή: newsauto.gr

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.