Maserati: Τα ηλεκτρικά της θα παράγουν ήχο από τον άνεμο » pikosapikos.gr Maserati: Τα ηλεκτρικά της θα παράγουν ήχο από τον άνεμο » pikosapikos.gr
Auto & Moto

Maserati: Τα ηλεκτρικά της θα παράγουν ήχο από τον άνεμο

Στις αρχές του τρέχοντος έτους η Maserati άρχισε να μιλά για τα ηλεκτρικά σχέδια της, ο τίτλος που χρησιμοποίησε ήταν “Η μουσική αλλάζει”. Τι να περιμένουμε άραγε μετά από αυτό;

Πράγματι, ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της μάρκας ήταν αναμφισβήτητα η ηχητική τους υπογραφή και όλο αυτό είχε ξεκάθαρα να κάνει με τους ηχηρούς θερμικούς κινητήρες της.

Εντάξει, οι εκπομπές CO2 σαφώς και θα μπορούσαν επίσης να έχουν παίξει κάποιο ρόλο, το σημαντικό πράγμα εδώ είναι ότι τα EV δεν εκπέμπουν απολύτως τίποτα. Αντ ‘αυτού, έχουν εκείνους τους τρομερά αθόρυβους κινητήρες που κάνουν τον ήχο των ελαστικών να μοιάζει με τον πιο δυνατό, πιο ενοχλητικό θόρυβο στον κόσμο – τον ίδιο ήχο που δεν θα παρατηρούσατε καν αν υπήρχε ένας V8 ή ακόμα και V6, όταν μιλάμε για Maserati.

Η πορεία για την ιταλική μάρκα είναι ξεκάθαρη και περιλαμβάνει ηλεκτροδότηση. Αυτή τη στιγμή, το μόνο τέτοιο μοντέλο είναι η υβριδική Ghibli, ωστόσο, η Maserati έχει ήδη ξεκινήσει να δοκιμάζει ηλεκτρικά οχήματα, οπότε δεν υπάρχει πλέον απορία εάν θα πάρει άλλο δρόμο, αλλά πότε θα συμβεί το αναπόφευκτο.

Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, τα δύο πρώτα μοντέλα που προσφέρουν πλήρως ηλεκτρικούς κινητήρες θα είναι τα GranTurismo και GranCabrio. Το σχέδιο ήταν να κυκλοφορήσουν το 2021, αλλά λαμβάνοντας υπόψη όλα όσα συνέβησαν τελευταία με την πανδημία, σίγουρα θα υπάρξουν σημαντικές καθυστερήσεις.

Είτε έτσι είτε αλλιώς, αργά ή γρήγορα, ο ήχος θα μεταβληθεί. Έχοντας αυτό υπόψη, ένας σχεδιαστής της Νότιας Κορέας με έδρα τη Σεούλ παρουσίασε κάτι διαφορετικό από αυτό που έχουμε δει μέχρι τώρα από άλλους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αντί να χρησιμοποιεί ηχεία που εκπέμπουν έναν προ-ηχογραφημένο ήχο για να προειδοποιεί τους πεζούς για την κίνηση του αυτοκινήτου, σκέφτηκε να δημιουργήσει έναν ήχο με τον παλιομοδίτικο τρόπο.

Δεδομένου ότι ο αέρας πρόκειται να κινηθεί εντός αλλά και περιμετρικά του αυτοκινήτου γιατί να μην χρησιμοποιηθεί προκειμένου να παράγει ήχο; Είναι σαν να έχεις ένα ενσωματωμένο αιολικό όργανο που δεν απαιτεί κανέναν να φυσάει μέσα του. Αντ ‘αυτού, το μόνο που χρειάζεται είναι το αυτοκίνητο να κινείται και να επιτρέπει στον άνεμο και στα ρεύματα να κάνουν τα υπόλοιπα.

Έτσι δημιουργείται αντηχείο με τέτοιο τρόπο ώστε ο ήχος να αλλάζει ανάλογα με την ταχύτητα, όπως και ο ήχος ενός κινητήρα θα είχε αλλάξει μελωδία ανάλογα με το πόσο ψηλά περιστρεφόταν. Σίγουρα, οι κατασκευαστές των EV το κάνουν ήδη χρησιμοποιώντας ψηφιακούς ήχους, αλλά αυτός θα ήταν ένας πολύ πιο οργανικός τρόπος για να το επιτύχουν.

Η ιδέα του Gwi κατάφερε να εναρμονιστεί πειστικά με την ταυτότητα της Maserati. Το μόνο σίγουρο είναι πως αυτή η λύση κατάφερε να βάλει κάποια ψυχή πίσω στον κατά τα άλλα σιωπηλό κόσμο των EV, οπότε την καλωσορίζουμε.

Πηγή: newsauto.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.