F1 GP Μ. Βρετανίας: Ταχύτερος ο Verstappen στο FP1 » pikosapikos.gr F1 GP Μ. Βρετανίας: Ταχύτερος ο Verstappen στο FP1 » pikosapikos.gr
Auto & Moto

F1 GP Μ. Βρετανίας: Ταχύτερος ο Verstappen στο FP1

Ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας.

Το ιστορικό Σίλβερστον φιλοξενεί τον τέταρτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος και ο Ολλανδός τοποθέτησε τη Red Bull Racing στην κορυφή, με διαφορά μισού δευτερολέπτου από τη Mercedes του Lewis Hamilton και τη Racing Point του Lance Stroll. Όμως οι διώκτες του είχαν τη μέση γόμα ελαστικών της Pirelli.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η πίστα του Νορθάμπτονσιρ υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με καλοκαιρία, τον ήλιο να λάμπει, τη θερμοκρασία αέρα στους 29 βαθμούς Κελσίου και τη θερμοκρασία του οδοστρώματος στους 38 (στην πορεία ανέβηκε έως τους 45!).

Όμως υπήρχαν… ανακατατάξεις πριν την έναρξη του FP1 καθώς μετά την είδηση που ήθελε τον Sergio Perez θετικό στον Covid-19, η Racing Point επέλεξε τον Nico Hulkenberg ως αντικαταστάτη του. Ο Γερμανός υποβλήθηκε κι αυτός σε τεστ, βγήκε αρνητικός και έχοντας κάνει seat-fitting από το προηγούμενο βράδυ, μπήκε στο κόκπιτ της RP20 εγκαίρως για να λάβει κανονικά μέρος στη διαδικασία. Δώδεκα λεπτά μετά το πράσινο φως, βγήκε στην πίστα.

Με τη συμπλήρωση 23 λεπτών ο Kimi Raikkonen είχε μία εντυπωσιακή έξοδο στη στροφή Λάφιλντ αλλά χωρίς συνέπειες αφού κατάφερε να βγει από την αμμοπαγίδα.

Δύο λεπτά μετά, τον μιμήθηκε ο teammate του, Antonio Giovinazzi, που έχασε τον έλεγχο στην αλληλουχία στροφών Μάγκοτς-Μπέκετς-Τσάπελ. Αυτή η έξοδος προκάλεσε καθεστώς κόκκινης σημαίας, το οποίο κράτησε 15 λεπτά, ώσπου οι κριτές απομακρύνουν τα θραύσματα από την Alfa Romeo. Ωστόσο, την Παρασκευή το χρονόμετρο σε αυτές τις περιπτώσεις συνεχίζει να κυλά.

Εν τω μεταξύ, ο Max Verstappen βρισκόταν στην κορυφή των χρόνων με 1.29.192 χρησιμοποιώντας τη σκληρή γόμα ενώ το μονοθέσιο του Sebastian Vettel ήταν καθηλωμένο στα pits με πρόβλημα στο intercooler. Κι εκεί έμεινε μέχρι το τέλος της διαδικασίας, με τους μηχανικούς της Ferrari να επιδιορθώνουν το πρόβλημα ενόψει FP2.

Με του που άρχισε η δράση, ο Valtteri Bottas τοποθέτησε εαυτόν στην κορυφή με τους Verstappen-Stroll να ακολουθούν με ελάχιστη διαφορά, προτού ο Lewis Hamilton κατέβει μισό δευτερόλεπτο χαμηλότερα.

Ενώ οι οδηγοί της Mercedes έκαναν προσομοιώσεις αγώνα και πειραματίζονταν με τη μέση και τη σκληρή γόμα, ο Verstappen έβαλε τη μαλακή και με τη συμπλήρωση μίας ώρας, κατέβηκε στο 1.27.422, επίδοση που έμελε να είναι και η ταχύτερη της 90λεπτης διαδικασίας.

Με τον ίδιο τύπο ελαστικών, ο teammate του Alex Albon, ήταν επτά δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός και τέταρτος στην κατάταξης, πίσω από του Hamilton-Stroll. Ακριβώς πίσω του πλασαρίστηκε ο Charles Leclerc με τη Ferrari ενώ με το πέσιμο της καρό σημαίας ο Bottas ήταν ένα δευτερόλεπτο μακριά.

Στις θέσεις 7-8 βρέθηκαν οι δύο Renault, μπροστά από τον Hulkenberg που με μόλις 23 γύρους πίσω από το τιμόνι της Racing Point, φάνηκε να εγκλιματίζεται.

Πιο πίσω, σε ζευγάρια, κατατάχθηκαν οι δύο AlphaTauri, οι δύο McLaren και οι δύο Haas. Αναλυτικά η κατάταξη του FP1:

Πηγή: newsauto.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.